סורבה בקשת הליכוד לדחות את חוק עונש מוות למחבלים

איתי גדסי No Comments on סורבה בקשת הליכוד לדחות את חוק עונש מוות למחבלים

גורמים בליכוד ביקשו מהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר שלא להעלות היום את חוק עונש מוות למחבלים לוועדת שרים לענייני חקיקה. בן גביר סירב לבקשה

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צילום: Olivier Fitoussi/Flash90
12:41
28.04.24
קובי פינקלר No Comments on צה"ל השמיד עשרות רקטות שהיו מוכנות לשיגור לרחבי הארץ

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בלשכת השר לביטחון לאומי מפרסמים כי גורמים בליכוד ביקשו מהשר בן גביר שלא להעלות היום (ראשון) את חוק עונש מוות למחבלים שאמור לעלות הבוקר בוועדת שרים לענייני חקיקה, עד לקיום דיון על החוק בקבינט, אך השר בן גביר סירב לבקשה.

בלשכה מציינים כי חוק עונש מוות למחבלים שהגישה חברת הכנסת לימור סון הר מלך מעוצמה יהודית הוא אחת מההתחייבויות של ראש הממשלה בנימין נתניהו, לשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר ומפלגת עוצמה יהודית במסגרת ההסכם להקמת הממשלה האחרונה.

במסמך עליו חתמו ראש הממשלה נתניהו והשר בן גביר נכתב: בשל התעצמות מעשי טרור בכוונה לפגוע במדינת ישראל כמדינת העם היהודי ועל מנת להכריע תודעתית את המפגעים, סיעות הקואליציה יחוקקו טרם העברת התקציב לשנת 2023 חוק עונש למחבלים.

השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר: "יש לנו סיכום מפורש בהסכם הקואליציוני עם הליכוד שהצעת החוק תעלה, מתקשה להאמין שהליכוד לא יקיים את ההסכם. אין לי בעיה כמובן לקיים דיון גם בישיבת קבינט, אבל ההצעה צריכה לעלות היום בוועדת שרים".

חברת הכנסת לימור סון הר מלך, מגישת הצעת החוק הגיבה: "נדהמתי הבוקר לראות התנגדות להצעת החוק שהגשתי, ונועדה לשים סוף למציאות האבסורדית בה מחבלים רוצחים עם דם על הידיים משתחררים לאחר כמה שנים מהכלא וממשיכים לחיות את חייהם בטוב ובנעימים. במהלך משפטם של רוצחי בעלי שולי הר-מלך הי"ד, נעמד ראש חוליית המחבלים, חייך לעברנו בבוז ואמר: "לא אכפת לי כמה שנות מאסר תגזרו עלי, תכף אני כבר אהיה בחוץ".

"לצערי הוא צדק, וכעבור כמה שנים הוא שוחרר בעסקת שחרור מחבלים וחזר לעסוק בטרור שגבה את חייהם של יהודים נוספים. לדבר הזה נשבעתי לשים סוף. הצעת החוק הזאת תעבור ויהי מה".



0 תגובות